joi, 21 aprilie 2011

Paine traditionala cu modele - 2

In ultimele zile am mai facut cateva paini imprimate cu diferite modele, cateva dintre ele daruindu-le vecinilor mei de aici de la Rau Alb. Am primit si faina de orez de la Lumi - mi-a adus-o tocmai de la Bucuresti si se pare ca modelele incep sa se vada din ce in ce mai clar. Cat priveste compozitia aluatului, la aceste paini nu prea pot sa depasesc 75% apa pentru ca altfel iese aluatul mult prea moale si nu-l mai pot pune intr-unul din cosurile speciale





 

2 comentarii:

sakura spunea...

uite. in exemplul scris mai sus cand aluatul iese prea moale unde pui painea daca nu in cosuri?
pana sa ai cosurile din Germania, ce fel de cosuri foloseai?
sau mai direct: ca cosuri sa procur eu mai iaftine ca alea din Germania?

Turtita Fermecata spunea...

O pui intr-un bol ( castron ) mare ( eu foloseam unu' de salata ).
Gasesti tot felu' de cosuri si cosulete in supermarcheturi, tre' sa fie cat mai naturale, fara lacuri si vopsele aplicate.