marți, 21 iunie 2011

Painea traditionala si produsele taranesti au fost prezente la prima editie a Targului Mainilor Dibace

Multumim Irina si Gab pentru initiativa si organizare, multumim lui Cezar precum si gazdelor noastre din Timisoara Lucian si Gabi fara de care aceasta noua participare a noastra la un targ nu prea ar fi fost posibila si sigur ar fi fost mult mai anevoiasa, multumim celor ce au cumparat ceva de la noi, multumim celor ce ne-au vizitat standul si nu au cumparat ceva de la noi dar ne-au salutat si asa am putut sa stam de vorba si sa ne cunoastem mai bine decat in spatiul virtual, multumim lui Teo si tuturor Stanciovenilor pendru gazduire si pentru implicarea in evenimentul de Duminica, multumim colegilor si de-acum prietenilor de Targ pentru ca ne-au dat ocazia sa descoperim noi produse deosebite, multumim lui Iris si lui Maia pentru ca fara ele Targul si Stanciova ar fi fost mai anoste.

Eu si Lumi am fost prezenti la Targ cu ceva mai multe produse decat painea noastra traditionala. Am mers si cu alte alimente naturale si sanatoase facute de noi toata saptamana trecuta. Am dus dulceata de lapte, o delicatesa descoperita la ferma Laviniei si lui Willy Shuster, in calatoria mea la Sighisoara despre care am vorbit aici, mustar taranesc foarte iute, biscuiti sarati si crocanti ( crackers ), iar la fata locului am preparat lipii pe care le-am servit cu un dressing de iaurt, ulei de masline si ierburi aromate si ca desert, clatite cu sirop de lapte ( scurs dupa ce am strecurat dulceata de lapte ). Am mai prezentat si cateva bratari facute de Maria
Am vandut aproape tot si consider evenimentul un succes, nu neaparat din punct de vedere financiar dar mai ales prin prisma contactelor stabilite si prieteniilor nou formate sau consolidate. Desi eu m-am ocupat mai multe de productie si Lumi a fost cu vanzarile si PR-ul, am avut prilejul sa intalnesc si sa vorbesc cu multi oameni deschisi si preocupati de hrana naturala si un trai mai sanatos. Am intalnit inclusiv o familie ce isi are radacinile in satul care ne-a adoptat si in care traim acum. 

Una peste alta, Timisoara si locuitorii ei si-au confirmat statutul de oras deschis si prietenos pe care-l aveau in mintea noastra asa ca intotdeauna ne vom intoarce cu placere pe malurile Begai, unde Sambata seara am avut prilejul sa asistam in cadrul Bega Bulevard la un concert super cu Adi Barar Band si la un show exceptional cu o trupa de dansatori cu focul, Shadows. 








Multumesc lui Alex Macavei pentru poze !

4 comentarii:

sakura spunea...

Confirm ca produsele voastre sunt foaaarte bune.
Sper sa ne vedem in curand.

Turtita Fermecata spunea...

Multumesc de aprecieri...va asteptam !

Marius Colac spunea...

Felicitari pentru ceea ce faceti! Daca as locui in apropierea voastra cred ca v-as vizita des brutaria. Asa nu-mi ramane decat sa salivez. Sunt mort in general dupa paine. A voastra cred ca m-ar satisface deplin.

Turtita Fermecata spunea...

Multumim pentru gandurile frumoase !
Inca nu avem brutarie in adevaratul sens al cuvantului, fac paine intr-o bucatarie obisnuita. Am trimis prin Posta Romana o paine acum 2 zile, astept sa vad cum ajunge si atunci iti pot spune daca ar fi ok sa-ti trimit paine tie si celorlalti care mi-au solicitat acest lucru.