marți, 27 noiembrie 2012

Maia...industriala

Observ in revista Brutarul, al carei abonat sunt, din ce in ce mai multe articole si reclame la diverse tipuri de maiele industriale, facute de diversi producatori mari, din diferite tari, sub diferite tipuri....solida, lichida, pulbere, crema etc...

E clar ca e o moda si un nou "trend" care la un moment va duce la faptul ca o sa gasim la orice colt de strada paine cu maia facuta la fel ca si cea cu drojdie, "pe banda", poate un pic mai gustoasa...dar industriala si probabil si cu "altceva" in ea in afara de cele 3 ingrediente de baza...

Solutia...faceti paine in casa si...nu va lasati pacaliti !

4 comentarii:

Julia Lung spunea...

Ai dreptate! Saputari de la Ploiesti!

Julia Lung spunea...

Adica salutari, haha!

corina spunea...

am vazut si eu la curs cum arata, cum miroase si ce gust are maiaua industriala ... bomba cu otet!
cumplita

Moara De Cereale spunea...

Dezarmant! Vreau si eu o "Boulangerie" - a mea si numai a mea! PS: voi primi niste maia San Francensis... Sunt coplesit...